Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

luni, 31 mai 2010

Am opt dinţi şi-o să mai am

Din ianuarie apar

Ca porumbul în hambar.

Primul dinte e Petrică

Tare ca o pietricică.

Are-un frate Pavelică

Când ai dinţi, nu-ţi este frică.

Dup-o lună de tăcere

Cât am ros harnic la mere

Vine şi Duminică.

Vremea-i e potrivnică.

Lângă el stă Mărţişor

Alb de zici că-i fulguşor.

S-a grăbit apoi Găluşcă

Care-i ascuţit şi muşcă.

În aprilie, se zice

Creşte falnic Pădurice.

Ca marmota de precisă

De-ntâi mai iese Narcisă.

Numai tu, micuţul meu

Ai străpuns astăzi cu greu

Prin gingia rozalie.

Să-ţi spun oare Păpădie?

Un comentariu:

  1. Ce frumusica s-a facut Olguta! Chiar ma gandeam cum mai arata, eu o tineam minte bebe si imbracata de iarna. Ea e ditamai domnisoara! Si aveti o gramada de dinti! Noi de abia il vedem pe primul, care n-are nici nume inca. Va pupam!

    RăspundețiȘtergere