Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

luni, 30 august 2010

Vine toamna

Bate vântu' pe la geamuri,
Frunzuliţele pe ramuri
Stau să cadă-n vijelie.
Cred că-mi pun astăzi tichie.
Doar puţin şi mă ridică
Că statura mea pitică
Nu stă vântului în cale.
Îmi trag ghete în picioare.
Parcul tot este pustiu,
Iar de ploaie nu mai ştiu
Vine, pleacă, n-are stare.
Îmi pun haina în spinare.

Oare vine toamna? La fix, chiar la sfârşitul lui august? Anul trecut a fost minunat, i-a plăcut şi Olguţei. Până târziu, în octombrie, chiar începutul lunii noiembrie, a fost soare, vreme uscată şi temperaturi mari pentru toamnă. Îmi pare rău că nu avem şi o fotografie, încă nu am imortalizat cum a prins-o nepregătită toamna pe Olguţa: săndăluţe cu şoseţele. Măcar le-am asortat.....Dar putem pune o fotografie din 2009, octombrie 23.


Edit:



Un comentariu:

  1. Ce frumooos! Olguta mica pe care o stim noi! Intradevar a fost tare frumoasa prima lor toamna. Sper sa aveti si anul asta la fel, soare pana tarziu in noiembrie. Daca ne mai aratati multe poze cu parcul, poate ne intoarcem si noi :) Va pupam!

    RăspundețiȘtergere