Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

vineri, 17 decembrie 2010

Poezie veselă despre un balcon trist

Balconul meu, declar, nu-i odaie mai tristă
În toată casa alta, la fel, nu există
Atât e de rece şi clănţăni de frig
Ş-un câine de pluş s-ar face covrig.

În plus, zice mama, c-ar fi periculos
E-o treaptă înaltă şi-un luciu gheţos
Îmi trebuie schiuri de-a dreptu-'nţeleg
De vreau să parcurg balconul întreg.

Mai sunt felurite cutii cu şuruburi,
 Patente, un şpaclu, ciocan, vreo trei tuburi;
Se zice c-ar fi un cufăr ciudat
Odată ce intri, mai ieşi apretat.

Lungit, la perete, caiacul lui tata,
Montez şi padela, am sania gata.
Albastru-marin şi chila-n trei ape
Nu cazi într-o parte şi nu dai pe spate.

(Balconul ascultă jurnalul de ştiri:
Se-anunţă un viscol, zăpezi, vijelii).

Ca să-i stau la geam, acum sunt pitică,
Dar chem ursuleţul şi el mă ridică.
Cu mere-n pervaz şi rufe pe culme
Doar eu pot să-l fac să râdă la glume.

2 comentarii: