Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

joi, 24 martie 2011

Concursul Rekăi - "Scutecele lavabile sunt trendy"

Tocmai ce am comandat, primit şi spălat scutecele de la Reka, mămica "bebeluşului verde", că a şi apărut pe blogul acesteia, Wrapul şi alte minunăţii.blogspot.com, concursul "Scutecele lavabile sunt trendy". Cum nu am mai participat până acum la nici un concurs al webshop-urilor mele preferate, am purces la adăugarea unui comentariu la postarea ce anunţa concursul.

Care sunt cele trei argumente (principale) care m-au determinat să folosesc pentru Olguţa scutecele textile:

 
1. Au ajutat la vindecarea mai rapidă a unui eritem fesier îndărătnic. Nu doar că previne iritaţiile şi eritemul, dar în cazul apariţiei unui eritem prin folosirea scutecului din hârtie ce conţine substanţe dăunătoare pielii, scutecul textil facilitează vindecarea naturală. Aşa cum am mai scris şi în Povestea cu poze despre scuteceala textilă, medicul dermatolog ce a tratat funduleţul iritat al Olguţei ne-a spus, printre primele sale recomandări: treceţi la scutecele din material textil, acest lucru va ajuta procesul de vindecare a ţesutului. Nu m-a mirat această abordare, parcă era de aşteptat, imboldul de care aveam nevoie pentru a începe!

2. Sunt cele mai bune absorbante pentru perioada nopţii, fără scurgeri pe la elastic, fără cearceaf ud, fără schimbat scutec peste noapte, fără iritaţie dimineaţa. Sunt excelente pentru fetiţa mea, ce se trezeşte să bea apă, chiar şi de 3 ori pe noapte (rar, însă s-a întâmplat). Din observarea copilaşului meu, cred că şi somnul este mai liniştit datorită confortului scutecului.

3. Au ajutat la formarea deprinderii cu oliţa, cea mai recentă realizare a Olguţei. Nu pot spune că acest lucru s-a întâmplat prea târziu, ci la timpul lui. Încercări privind utilzarea oliţei au fost şi la 7 luni, şi la 9 luni, şi la 1 an, şi după, din ce în ce mai des, evident, însă era luată "în joacă". Oliţa, desigur. De puţin timp, după o noapte cu funduleţ verde lime sau ciocolatiu sau natur cu dungi portocalii sau, mai nou, funduleţul mieluşel, oliţa se umple, din iniţiativa Olguţei, cu atenţionarea ei. Şi aşa se intâmplă înainte de fiecare schimbare de peste zi, chiar şi între schimbări: otite, otite, puşu, buldubuci! (în traducere, vreau la oliţă, să fac un pişu, apoi să fiu spălată).


Desigur, se adaugă şi alte motive, unele foarte convingătoare, în funcţie de interesul fiecărei mămici, cum ar fi calitatea materialului, confortul copilului, uscarea naturală, în aer curat, economia pe termen lung, atenţia dată mediului înconjurător, aspectul (recunosc, Little Lamb l-am comandat şi datorită aspectului), însă pentru mine au fost şi sunt importante motivele expuse iniţial. În ceea ce priveşte aspectul (şi legat de premiile oferite de Reka în concursul lansat), îmi place în mod deosebit Wonderoos Minky, cu pete pink, blue ori floricele, sunt drăgălaşe foc toate.

Am scris la începutul postării că am primit de curând coletul cu scutecele Little Lamb, o pufoşenie minunată! Am făcut jumi' juma' cu  mami de bebe ştrumf, căci am comandat împreună, şi am trecut la procedurile premergătoare, spălat şi uscat. Uscatul nu a durat aşa mult cum îmi închipuiam (datorită grosimii şi densităţii ţesăturii) şi....iată o piruetă cu mieluşel:


Opinia însă, într-o poveste viitoare.

Concluzia mea: Scutecele textile nu sunt demodate! Am citit foarte multe motive în răspunsurile date de mămicile participante la concurs şi sper ca şi alte mămici să fie convinse, nu doar de motivele redate în această postare de blog, ci din dorinţa de a da copilului un scutec "sănătos".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu