Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

luni, 14 februarie 2011

Cine eşti tu?

- Cum te cheamă pe tine?
- Ada
- Şi mai cum?
- Oana.

A se înţelege Olga-Ioana.

***

Olguţa încarcă linguriţa cu mâncare, ea nu mai vrea, dar se simte generoasă şi mi-o întinde. Eu îmi văd de cerealele mele.

- Mama!

Mestec şi nu-i răspund.

- Mama! insistent.

Mă uit spre linguriţă, iar Olguţa îşi pierde răbdarea:

- Oana!

Acum chiar trebuie să mănânc ce îmi oferă.

***

Olguţa îşi alintă mama: Mamu! cu u lung şi apăsat.

***

Dimineaţa cere să fie schimbată de pijămăluţe în:

Badi (Body)
Hampti (Ştrămpăneii)
Tete (Şosete)/ Botoşi
Duda (Hanorac cu glugă).

***

Atacă orice poşetă, borsetă îi iese în cale. Banii. Banu'. E adevărat, prima ta alegere din tăviţa de argint...




Un comentariu: