Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

vineri, 11 februarie 2011

Iepuraşii reloaded, cu imagini desenate de prietena Mihaela



Bluziţa mea cu iepuraşi
- Toţi pufoşi şi albi şi graşi -






Iepuraşul cel mai mic
Înăltuţ cât un buric
Mă îndeamnă rârâit:
Bea Olguţa lăptic!


  

                                                  
Iepuraşul mijlociu
E puţin cam durduliu.
Eu am însă siluetă
Vreau să fiu fată cochetă. 

  
Iepuraşul cel mai mare
Poate să facă prinsoare.
Mă gâdilă pe burtică,
Iar bluziţa mea e mică!








Mihaela, mătuşică de Filip, artist plastic şi prietenă cu personajele din poveşti (pe care le convinge cu îndemânare să ajungă în picturile din camerele copiilor), ne-a făcut o surpriză minunată, ilustrând una dintre poezioarele Olguţei, Bluziţa mea cu iepuraşi. Mi-a plăcut asemănarea personajului ilustrat Olguţa cu modelul din fotografie:



Îţi mulţumim şi aşteptăm o colaborare artistică şi pentru şoricei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu