Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers

duminică, 27 iunie 2010

Bluziţa mea cu iepuraşi

- Toţi pufoşi şi albi şi graşi -

Iepuraşul cel mai mic
Înăltuţ cât un buric
Mă îndeamnă rârâit:
Bea Olguţa lăptic!

Iepuraşul mijlociu
E puţin cam durduliu.
Eu am însă siluetă
Vreau să fiu fată cochetă.

Iepuraşul cel mai mare
Poate să facă prinsoare.
Mă gâdilă pe burtică,
Iar bluziţa mea e mică!


Iepuraşii Olguţei au existat, imprimaţi pe o bluziţă roz, pe la patru luniţe. În această fotografie nu sunt ei vizibili în pufoşenia lor întreagă, însă am ales-o pentru că Olguţa pare chiar grăsuţă. Datele înregistrate atunci, la controlul de 4 luni, contrazic poza: 6100 gr. şi 66 cm. Iar acum, la 7 luni distanţă, Olguţa menţine o siluetă subţirică, sub media ponderală a vârstei ei, spre îngrijorarea mămicii, care ar fi dorit-o iepuraş pufos...şi alb..şi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu